07********
***********@yahoo.com

MONARCHY

Regalitatea a fost încă din Antichitate busola, ce ghida simțurile femeilor spre o frumusețe aparte. Ceea ce dorim noi să facem este să transmitem fetelor/femeilor dorința de a se simți apreciate, prețioase și deosebite, înrămându-le în frumoasa poveste regala, pe care dorim să o creionăm cu multă minuțiozitate. Parfumurile vor avea tente florale, citrice, gourmand si zoice, asa cum reiese si din chestionarul/studiul facut asupra pietei. Acestea vor avea diferite gramaje, pentru a acoperi o mare plaja de client si a prezenta o accesibilitate a preturilor, in functie de doleantele grupelor de varsta. De asemenea, dorim sa cream si parfumuri solide, pretioase si usor de purtat cu o nota de final foarte puternica, chiar si jewelry fragrances. Preturile vor acoperi o mare parte din client, variind intre 100-400 lei, iar packaging-ul va fi cu totul deosebit, misterios, regal. Una dintre surprizele incipient ar consta si in punerea in vanzare a unor treasure boxes, clientul spunand ce aroma si-ar dori, restul fiind frumos impachetat, asemeni unei surprize miraculoase.

Autor

31 March 2022

55

Stadiul proiectului
MVP Rafinat
Forma juridică
SRL
Domeniu de activitate
Beauty
Factorii Diferențiatori Unici (Unique Selling Proposition)
-
Propozițiile de Valoare (Value Proposition)
Implicarea comunitatii in dezvoltarea produselor Estentele tari direct din Dubai 20% comision de revanzare
Ce se dorește cu ideea?
INTRARE PE PIATA BEAUTY
Ce se caută?
Finantare de 4000 EUR pentru a porni productia de parfumuri din Dubai.
 
Piața țintă (Customer Segments)
Studente (18-30) ani in Romania,mediul urban/rural -dependente financiar/ part time job (anul 1 Tg Mures, Piatra Neamt) tinere la facultate/master, ce acorda un mare interes cosmeticii, timp liber limitat, active pe social media, dar si in felurite pub-uri, cluburi studentesti Adolescente( 14-18 ani) din Romania, mediul urban/rural (anul 1 Tg Mures, Piatra Neamt) -dependente financiar de parinti dornice de a asimila noutati, au mult timp liber,pe care il acorda ingrijirii personale, -foarte informate si interesate de social media
Ce se dorește cu ideea?
INTRARE PE PIATA BEAUTY
Piața
TAM:
SAM:
SOM:
Modelul de business
Vanzari prin mediu online si influenceri Marja in industrie este intre 100% pana la 300% din pretul cu ridicata. 1.Best case scenario: -Target la 6 luni: un pret de 400 lei*10 produse pe zi= 4000 lei/zi* 20 zile= 80.000 lei/luna= 16.000 euro lunar Anual:160.000Eur la 10 luni Profit 25%=40.000 EUR 2.Worst case scenario: 200 lei* 10 produse/zi= 2000 lei/zi*10 zile= 20.000lei= 4000 euro/lunar Anual: 40.000EUR la 10 luni Profit 25%= 10.000 EUR
Analiza competitivă
my Geisha, Channel, Dior, VIORIS, Versace
Distribuția
MLM (Avon, Oriflame) Facebook, Instagram, Tik-Tok Magazine partenere (Douglas)
Promovarea
Reviste online Influenceri Site de prezentare propriu Facebook, Instagram
Prețul (politica de preț)
150-200 lei
Modelul de business
Vanzari prin mediu online si influenceri Marja in industrie este intre 100% pana la 300% din pretul cu ridicata. 1.Best case scenario: -Target la 6 luni: un pret de 400 lei*10 produse pe zi= 4000 lei/zi* 20 zile= 80.000 lei/luna= 16.000 euro lunar Anual:160.000Eur la 10 luni Profit 25%=40.000 EUR 2.Worst case scenario: 200 lei* 10 produse/zi= 2000 lei/zi*10 zile= 20.000lei= 4000 euro/lunar Anual: 40.000EUR la 10 luni Profit 25%= 10.000 EUR
Parteneri strategici
Furnizor parfumuri Persoane fizice independente Firme de curierat Parfumerii Designer packaging
 
Venituri lunare recurente (în RON)
1.Best case scenario: -Target la 6 luni: un pret de 400 lei*10 produse pe zi= 4000 lei/zi* 20 zile= 80.000 lei/luna= 16.000 euro lunar Anual:160.000Eur la 10 luni Profit 25%=40.000 EUR 2.Worst case scenario: 200 lei* 10 produse/zi= 2000 lei/zi*10 zile= 20.000lei= 4000 euro/lunar Anual: 40.000EUR la 10 luni Profit 25%= 10.000 EUR
Marja de profit (%)
40
Costul de achiziție pe client (în RON)
200
Pe o scară de la 1 la 10, cât de înclinat ar fi clientul să recomande soluția dumneavoastră?
8
Venituri
1.Best case scenario: -Target la 6 luni: un pret de 400 lei*10 produse pe zi= 4000 lei/zi* 20 zile= 80.000 lei/luna= 16.000 euro lunar Anual:160.000Eur la 10 luni Profit 25%=40.000 EUR 2.Worst case scenario: 200 lei* 10 produse/zi= 2000 lei/zi*10 zile= 20.000lei= 4000 euro/lunar Anual: 40.000EUR la 10 luni Profit 25%= 10.000 EUR
Cheltuieli
4000 EUR
Stadiul proiectului
MVP Rafinat
Forma juridică
SRL
Domeniu de activitate
Beauty
Factorii Diferențiatori Unici (Unique Selling Proposition)
-
Propozițiile de Valoare (Value Proposition)
Implicarea comunitatii in dezvoltarea produselor Estentele tari direct din Dubai 20% comision de revanzare
Ce se dorește cu ideea?
INTRARE PE PIATA BEAUTY
Ce se caută?
Finantare de 4000 EUR pentru a porni productia de parfumuri din Dubai.
 
Piața țintă (Customer Segments)
Studente (18-30) ani in Romania,mediul urban/rural -dependente financiar/ part time job (anul 1 Tg Mures, Piatra Neamt) tinere la facultate/master, ce acorda un mare interes cosmeticii, timp liber limitat, active pe social media, dar si in felurite pub-uri, cluburi studentesti Adolescente( 14-18 ani) din Romania, mediul urban/rural (anul 1 Tg Mures, Piatra Neamt) -dependente financiar de parinti dornice de a asimila noutati, au mult timp liber,pe care il acorda ingrijirii personale, -foarte informate si interesate de social media
Ce se dorește cu ideea?
INTRARE PE PIATA BEAUTY
Piața
TAM:
SAM:
SOM:
Modelul de business
Vanzari prin mediu online si influenceri Marja in industrie este intre 100% pana la 300% din pretul cu ridicata. 1.Best case scenario: -Target la 6 luni: un pret de 400 lei*10 produse pe zi= 4000 lei/zi* 20 zile= 80.000 lei/luna= 16.000 euro lunar Anual:160.000Eur la 10 luni Profit 25%=40.000 EUR 2.Worst case scenario: 200 lei* 10 produse/zi= 2000 lei/zi*10 zile= 20.000lei= 4000 euro/lunar Anual: 40.000EUR la 10 luni Profit 25%= 10.000 EUR
Analiza competitivă
my Geisha, Channel, Dior, VIORIS, Versace
Distribuția
MLM (Avon, Oriflame) Facebook, Instagram, Tik-Tok Magazine partenere (Douglas)
Promovarea
Reviste online Influenceri Site de prezentare propriu Facebook, Instagram
Prețul (politica de preț)
150-200 lei
Modelul de business
Vanzari prin mediu online si influenceri Marja in industrie este intre 100% pana la 300% din pretul cu ridicata. 1.Best case scenario: -Target la 6 luni: un pret de 400 lei*10 produse pe zi= 4000 lei/zi* 20 zile= 80.000 lei/luna= 16.000 euro lunar Anual:160.000Eur la 10 luni Profit 25%=40.000 EUR 2.Worst case scenario: 200 lei* 10 produse/zi= 2000 lei/zi*10 zile= 20.000lei= 4000 euro/lunar Anual: 40.000EUR la 10 luni Profit 25%= 10.000 EUR
Parteneri strategici
Furnizor parfumuri Persoane fizice independente Firme de curierat Parfumerii Designer packaging
 
Venituri lunare recurente (în RON)
1.Best case scenario: -Target la 6 luni: un pret de 400 lei*10 produse pe zi= 4000 lei/zi* 20 zile= 80.000 lei/luna= 16.000 euro lunar Anual:160.000Eur la 10 luni Profit 25%=40.000 EUR 2.Worst case scenario: 200 lei* 10 produse/zi= 2000 lei/zi*10 zile= 20.000lei= 4000 euro/lunar Anual: 40.000EUR la 10 luni Profit 25%= 10.000 EUR
Marja de profit (%)
40
Costul de achiziție pe client (în RON)
200
Pe o scară de la 1 la 10, cât de înclinat ar fi clientul să recomande soluția dumneavoastră?
8
Venituri
1.Best case scenario: -Target la 6 luni: un pret de 400 lei*10 produse pe zi= 4000 lei/zi* 20 zile= 80.000 lei/luna= 16.000 euro lunar Anual:160.000Eur la 10 luni Profit 25%=40.000 EUR 2.Worst case scenario: 200 lei* 10 produse/zi= 2000 lei/zi*10 zile= 20.000lei= 4000 euro/lunar Anual: 40.000EUR la 10 luni Profit 25%= 10.000 EUR
Cheltuieli
4000 EUR