07********
**************@psychology.ro

Rethink Platform

REThink este un joc terapeutic pentru prevenirea tulburărilor emoționale la copii și adolescenți. Fiecare din cele 7 nivele se axează pe o abilitate specifică: recunoașterea emoțională, relaxare și mindfulness, diferența dintre cogniția rațională și irațională, schimbarea cognitivă, rezolvarea problemelor, antrenament cu atenție pozitivă și abilități de învățare. Testat într-un studiu clinic (David et al., 2019) cu copii și adolescenți cu vârste cuprinse între 10 și 16 ani, rezultatele arată îmbunătățiri ale simptomelor emoționale, dispoziției depresive, abilităților de reglare a emoțiilor și cognițiilor iraționale.

Autor

31 March 2022

101

Stadiul proiectului
testare eficienta
Domeniul de activitate
Psihologie
Factorii Diferențiatori Unici
Instrument validat pentru preventia tulburarilor emotionale la copii, adolescenti si adulti prin antrenarea abilitatilor de reglare emotionala folosind jocul terapeutic.
Propozițiile de Valoare
Interventie inovativa online de tip joc pentru antrenarea abilitatilor emotionale
Descrierea stadiului MRL al ideii
Suntem in proces de validare a jocului
Ce se dorește cu ideea?
Dorim sa gasim un partener care sa preia jocul, sa il dezvolte si sa il scoata pe piata pentru a fi vandut, in colaborare cu echipa noastra.
Ce se caută?
Parteneri pentru dezoltare, comercializarea produsului.
Piața țintă
- B2B (catre furnizorii de servicii de sanatate mintala sau institutii scoli, gradinite), B2C (clinetii directi)
Obiective strategice
- finalizare testarii si ajustarii jocului - extinderea acestuia la populatia adulta - adaptarea lui pe tehnologie noua (VR, 3D) - formarea de clienti business si persoane fizice
Piața
TAM:
SAM:
SOM:
Modelul de business
B2B si B2C
Industria și contextul
Preventia problemelor de santate mintala
Analiza competitivă
nu este cazul
Distribuția
Online (web & mobile)
Promovarea
nu este cazul
Prețul (politica de preț)
nu este cazul
Modelul de business
B2B si B2C
Operațional
nu este cazul
Parteneri strategici
in cautare
Pe o scară de la 1 la 10, cât de înclinat ar fi clientul să recomande soluția dumneavoastră?
10
Venituri
nu este cazul
Cheltuieli
nu este cazul
Investiții, granturi, împrumuturi
Jocul a fost dezvoltat initial pe un proiect finantat national de UEFISCDI castigat de Oana David (2014) , iar in prezent a fost re-implementat si este testat pe baza a doua alte proiecte finantate de UEFISCDI castigate de Oana David in 2019 si 2020.
Runda curentă de investiții
nu este cazul.
Destinația fondurilor
nu este cazul
Obiective strategice
- finalizare testarii si ajustarii jocului - extinderea acestuia la populatia adulta - adaptarea lui pe tehnologie noua (VR, 3D) - formarea de clienti business si persoane fizice
Stadiul proiectului
testare eficienta
Domeniul de activitate
Psihologie
Factorii Diferențiatori Unici
Instrument validat pentru preventia tulburarilor emotionale la copii, adolescenti si adulti prin antrenarea abilitatilor de reglare emotionala folosind jocul terapeutic.
Propozițiile de Valoare
Interventie inovativa online de tip joc pentru antrenarea abilitatilor emotionale
Descrierea stadiului MRL al ideii
Suntem in proces de validare a jocului
Ce se dorește cu ideea?
Dorim sa gasim un partener care sa preia jocul, sa il dezvolte si sa il scoata pe piata pentru a fi vandut, in colaborare cu echipa noastra.
Ce se caută?
Parteneri pentru dezoltare, comercializarea produsului.
Piața țintă
- B2B (catre furnizorii de servicii de sanatate mintala sau institutii scoli, gradinite), B2C (clinetii directi)
Obiective strategice
- finalizare testarii si ajustarii jocului - extinderea acestuia la populatia adulta - adaptarea lui pe tehnologie noua (VR, 3D) - formarea de clienti business si persoane fizice
Piața
TAM:
SAM:
SOM:
Modelul de business
B2B si B2C
Industria și contextul
Preventia problemelor de santate mintala
Analiza competitivă
nu este cazul
Distribuția
Online (web & mobile)
Promovarea
nu este cazul
Prețul (politica de preț)
nu este cazul
Modelul de business
B2B si B2C
Operațional
nu este cazul
Parteneri strategici
in cautare
Pe o scară de la 1 la 10, cât de înclinat ar fi clientul să recomande soluția dumneavoastră?
10
Venituri
nu este cazul
Cheltuieli
nu este cazul
Investiții, granturi, împrumuturi
Jocul a fost dezvoltat initial pe un proiect finantat national de UEFISCDI castigat de Oana David (2014) , iar in prezent a fost re-implementat si este testat pe baza a doua alte proiecte finantate de UEFISCDI castigate de Oana David in 2019 si 2020.
Runda curentă de investiții
nu este cazul.
Destinația fondurilor
nu este cazul
Obiective strategice
- finalizare testarii si ajustarii jocului - extinderea acestuia la populatia adulta - adaptarea lui pe tehnologie noua (VR, 3D) - formarea de clienti business si persoane fizice