Sală de jocuri bazata pe realitatea virtuala(VRified Arcade)
Alte domenii
Sală de jocuri bazata pe realitatea virtuala(VRified Arcade)
Deschiderea primei săli de jocuri VR din Bihor, unde se pot experimenta tehnologii de ultima generație în domeniul gaming ului și nu numai.
Autor
Stadiul proiectului
StartUp
Forma juridică
Persoana fizică
Domeniu de activitate
Student
Factorii Diferențiatori Unici (Unique Selling Proposition)
Echipamente moderne și inovative, prin care se pot experimenta realitatea virtuala, augmentata și metavers, fiind prima sala de acest gen din județ.
Propozițiile de Valoare (Value Proposition)
O locație de divertisment, socializare și inovație în Oradea, unde tinerii vor putea încerca experiente inedite.
Descrierea stadiului MRL al ideii
MRL 9-LRIP au fost atinse și sunt dovedite prin testare și evaluare video și scrisa.
Ce se dorește cu ideea?
Înființare start-up
Ce se caută?
Finanțare între 10-15 mii € pentru a implementa, dar cu cât suma finanțării e mai mare, cu atât sala va fii mai evoluata și optima.
Alte informații
Ne am interesat de toți pașii și echipamente/materiale/resurse umane necesare deschiderii, astfel încât de la primirea unei finanțări pana la deschiderea sălii, am estimat la 3 luni(diagrama gantt).
Piața țintă (Customer Segments)
Tinerii din Oradea cu vârstele cuprinse între 13-27 ani.
Ce se dorește cu ideea?
Înființare start-up
Piața
TAM:
16000
SAM:
SOM:
Modelul de business
Modelul de business e majoritar făcut, scopul fiind acela de a începe cu headset uri de VR și a ne extinde la aparate de mii de euro de VR/AG, cum sunt în alte orașe mari din lume, popularizand acest nou domeniu de divertisment și socializare.
Industria și contextul
Internet cafe, tehnologie, realitate virtuala, realitate augmentata si metavers.
Analiza competitivă
Competiția pe VR în Oradea ar fii 0; dar dacă e ar fii: o sala de jocuri pe PC/PS, o sala de biliard/snooker, barurile sau pubs unde pot socializa și o sala de VR din alt oraș.
Distribuția
Clienții vor veni în sala de jocuri și vor putea închiria un aparat de VR contracost per ora sau per anumite promoții/pachete.
Promovarea
Am semnat un contract prin care voi oferi aparate VR de încercat contracost la o sala de evenimente săptămânale, de unde se va publica știrea deschiderii sălii mele de jocuri(referral strategy), plus voi merge și la majorate; prin website, facebook, instagram, tiktok, radio, flyere,..
Prețul (politica de preț)
In sala inițial vor fii 10 aparate de VR,sala fiind deschide 16/zi, la fiecare aparat costând 25 per ora. Dar posibil sa se schimbe preturile sau sesiunea de joc.
Modelul de business
Modelul de business e majoritar făcut, scopul fiind acela de a începe cu headset uri de VR și a ne extinde la aparate de mii de euro de VR/AG, cum sunt în alte orașe mari din lume, popularizand acest nou domeniu de divertisment și socializare.
Operațional
-
Parteneri strategici
Un partener specializat pe IT și software, un partener care este antreprenor și are mai multe afaceri și ONG uri in momentul de față.
Alte informații
Am cumpărat un aparat de VR și am făcut testări contracost pe piața, la locația partenera și la 2 majorate, având 95% reacții pozitive și vom continua sa ne extindem, sa mergem și la alte evenimente(nunti, botezuri, târguri,etc), fiind o alta sursa de venit, pana vom face rost de o finanțare sau de suma necesară pentru deschiderea sălii de jocuri.
Venituri lunare recurente (în RON)
Am facut un buget lunar, iar intr un scenariu mediu avem un profit brut de 27.950 ron.
EBITDA (în RON)
Am facut un buget lunar, iar intr un scenariu mediu avem un EBITDA de 49300 ron.
Marja de profit (%)
Am facut un buget lunar, iar intr un scenariu mediu avem o marja de profit de 56.69%
Costul produselor vândute (%)
Am facut un buget lunar, iar intr un scenariu mediu procentul cheltuielile pe refill ul produselor din cheltuielile totale e de 12%.
Costul de achiziție pe client (în RON)
Nu se aplica.
Valoarea de viață a clientului (în RON)
Nu se aplica.
Pe o scară de la 1 la 10, cât de înclinat ar fi clientul să recomande soluția dumneavoastră?
9
Venituri
100.000€, 180.000€, 230.000€
Cheltuieli
52.000€, 75.000€, 94.000€
Profit
48.000€, 105.000€, 136.000€
Investiții, granturi, împrumuturi
Cumpărarea unui Oculus Quest 2(400$), 2 jocuri de VR(55$).
Runda curentă de investiții
Nu se aplica.
Destinația fondurilor
Nu se aplica.
Obiective strategice
Achiziția unor echipamente avansate(după 6-8 luni de la deschidere), aplicări în alte domenii(healthcare, educație, militar, etc)(după 8-12 luni de la deschidere) și lanț de magazine/francizare(după primul an de la deschidere).
Alte informații
Utilitățile și bonusurile aparaturii de VR/AG nu se rezuma doar la gaming, ci pot fii folosite în numeroase domenii și direcții, putând fii o treapta spre evoluție.
Stadiul proiectului
StartUp
Forma juridică
Persoana fizică
Domeniu de activitate
Student
Factorii Diferențiatori Unici (Unique Selling Proposition)
Echipamente moderne și inovative, prin care se pot experimenta realitatea virtuala, augmentata și metavers, fiind prima sala de acest gen din județ.
Propozițiile de Valoare (Value Proposition)
O locație de divertisment, socializare și inovație în Oradea, unde tinerii vor putea încerca experiente inedite.
Descrierea stadiului MRL al ideii
MRL 9-LRIP au fost atinse și sunt dovedite prin testare și evaluare video și scrisa.
Ce se dorește cu ideea?
Înființare start-up
Ce se caută?
Finanțare între 10-15 mii € pentru a implementa, dar cu cât suma finanțării e mai mare, cu atât sala va fii mai evoluata și optima.
Alte informații
Ne am interesat de toți pașii și echipamente/materiale/resurse umane necesare deschiderii, astfel încât de la primirea unei finanțări pana la deschiderea sălii, am estimat la 3 luni(diagrama gantt).
Piața țintă (Customer Segments)
Tinerii din Oradea cu vârstele cuprinse între 13-27 ani.
Ce se dorește cu ideea?
Înființare start-up
Piața
TAM:
16000
SAM:
SOM:
Modelul de business
Modelul de business e majoritar făcut, scopul fiind acela de a începe cu headset uri de VR și a ne extinde la aparate de mii de euro de VR/AG, cum sunt în alte orașe mari din lume, popularizand acest nou domeniu de divertisment și socializare.
Industria și contextul
Internet cafe, tehnologie, realitate virtuala, realitate augmentata si metavers.
Analiza competitivă
Competiția pe VR în Oradea ar fii 0; dar dacă e ar fii: o sala de jocuri pe PC/PS, o sala de biliard/snooker, barurile sau pubs unde pot socializa și o sala de VR din alt oraș.
Distribuția
Clienții vor veni în sala de jocuri și vor putea închiria un aparat de VR contracost per ora sau per anumite promoții/pachete.
Promovarea
Am semnat un contract prin care voi oferi aparate VR de încercat contracost la o sala de evenimente săptămânale, de unde se va publica știrea deschiderii sălii mele de jocuri(referral strategy), plus voi merge și la majorate; prin website, facebook, instagram, tiktok, radio, flyere,..
Prețul (politica de preț)
In sala inițial vor fii 10 aparate de VR,sala fiind deschide 16/zi, la fiecare aparat costând 25 per ora. Dar posibil sa se schimbe preturile sau sesiunea de joc.
Modelul de business
Modelul de business e majoritar făcut, scopul fiind acela de a începe cu headset uri de VR și a ne extinde la aparate de mii de euro de VR/AG, cum sunt în alte orașe mari din lume, popularizand acest nou domeniu de divertisment și socializare.
Operațional
-
Parteneri strategici
Un partener specializat pe IT și software, un partener care este antreprenor și are mai multe afaceri și ONG uri in momentul de față.
Alte informații
Am cumpărat un aparat de VR și am făcut testări contracost pe piața, la locația partenera și la 2 majorate, având 95% reacții pozitive și vom continua sa ne extindem, sa mergem și la alte evenimente(nunti, botezuri, târguri,etc), fiind o alta sursa de venit, pana vom face rost de o finanțare sau de suma necesară pentru deschiderea sălii de jocuri.
Venituri lunare recurente (în RON)
Am facut un buget lunar, iar intr un scenariu mediu avem un profit brut de 27.950 ron.
EBITDA (în RON)
Am facut un buget lunar, iar intr un scenariu mediu avem un EBITDA de 49300 ron.
Marja de profit (%)
Am facut un buget lunar, iar intr un scenariu mediu avem o marja de profit de 56.69%
Costul produselor vândute (%)
Am facut un buget lunar, iar intr un scenariu mediu procentul cheltuielile pe refill ul produselor din cheltuielile totale e de 12%.
Costul de achiziție pe client (în RON)
Nu se aplica.
Valoarea de viață a clientului (în RON)
Nu se aplica.
Pe o scară de la 1 la 10, cât de înclinat ar fi clientul să recomande soluția dumneavoastră?
9
Venituri
100.000€, 180.000€, 230.000€
Cheltuieli
52.000€, 75.000€, 94.000€
Profit
48.000€, 105.000€, 136.000€
Investiții, granturi, împrumuturi
Cumpărarea unui Oculus Quest 2(400$), 2 jocuri de VR(55$).
Runda curentă de investiții
Nu se aplica.
Destinația fondurilor
Nu se aplica.
Obiective strategice
Achiziția unor echipamente avansate(după 6-8 luni de la deschidere), aplicări în alte domenii(healthcare, educație, militar, etc)(după 8-12 luni de la deschidere) și lanț de magazine/francizare(după primul an de la deschidere).
Alte informații
Utilitățile și bonusurile aparaturii de VR/AG nu se rezuma doar la gaming, ci pot fii folosite în numeroase domenii și direcții, putând fii o treapta spre evoluție.